你知唔知道新聞報導原來會係新聞報導完個陣新聞報導員會講新聞報導完架

今日天氣真係好,唔知你可唔可以讀出以下既句子呢? 我地相信如果你晚晚都有睇新聞就一定知道既。 一,二,三,準備好未呢?肯定至好和~係唔係肯定架?不如而家就開始啦!好無呀?你答我啦!你唔答的話就唔比你講架啦!答我啦!啊,聽到你話得啦。好啦!而家正式開始啦!但係你贏左係無獎品個播,咁你係唔係肯定真係參加先,問定好,如果唔係你可能會話我地唔比小禮物你,你肯定架啦嗎?好啦, 真係正式開始啦!

“你知唔知道新聞報導原來會係新聞報導完個陣新聞報導員會講新聞報導完架?”

你讀唔讀到呢?可能你讀唔到仲唔明忝!係唔係呀?你答我啦,做咩唔答我啊!可能你會好似佩林咁話:「所有都看,這些年來只要擺在我面前的報紙我都看。」係到扮到好明咁,但係為左你既知識著想,你都係睇下以下既解釋好。不如我地睇下分開既係點先:

“你知唔知道 新聞報導 原來會係 新聞報導 完個陣 新聞報導員 會講 ‘新聞報導完‘ 架?”

好啦,你而家應該明啦卦?下次睇新聞時留意下就得架啦和,好啦,拜拜~!

1 則回應給 你知唔知道新聞報導原來會係新聞報導完個陣新聞報導員會講新聞報導完架

  1. Rαdeη-PenSo 說道:

    我讀到了🙂
    好多廢話唷

發表迴響

